FR EN
FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Error in Drop Percentage "Blop Coco Flower". // Error en Porcentaje de Drop "Flor de Blop Coco".

By XavierCA July 15, 2019, 11:11:32

Hola más que un bug no sé si hay un error, o es que en realidad está hecho así a proposito. Estaba viendo que la "Flor de Blop Coco" está inusualmente más cara de lo normal, con respecto a los otros colores, entro al bestiario y me doy cuenta que tienen 5% menos de drop que los otros tres colores, aparentemente sin razón alguna. Esto sólo ocurre con los "Blops", con los "Biblops" están bien todos tienen el mismo porcentaje de error. Se me hace muy raro ya que en las versiones de Pc tienen los mismos rates de drop.

Blop Coco - Flor de Blop Coco 2%
Blop Guinda - Flor de Blop Guinda 7%

Espero alguien pueda solucionar mi duda, si está hecho a proposito o es un error.

Traducción de Google:
Hello more than a bug I do not know if there is an error, or is that it is actually done on purpose. I was seeing that the "Flor de Blop Coco" is unusually more expensive than normal, with respect to the other colors, I enter the bestiary and I realize that they have 5% less drop than the other three colors, apparently for no reason. This only happens with the "Blops", with the "Biblops" they are good they all have the same percentage of error. I find it very strange because in the PC versions they have the same drop rates.

Coco Blop - Blop Coco Flower 2%
Blop Cherry - Cherry Blop Flower 7%

I hope someone can solve my doubt, if it is done on purpose or is an error.

0 0
Reply
Respond to this thread