FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

[NOTED] A Problem in the Tutorial

By doru-doru#2715 June 12, 2021, 20:34:55
AnkaTracker

Hi, I'm using google translator to make this post because I'm from the Brazilian community.

I recently opened an ankama support ticket (two days old) to report a problem with the in-game tutorial. I was redoing the tutorial due to the reversal on the server with a feca (Ylan-Roquepalace)

When I killed the scarecrow the character was stuck on the map, not in the fight, the mester nordon that was supposed to appear for continuity does not appear and I would like it the tutorial ends.

The character in question has the items from the starter pack so I can't delete him without making sure I get the items back.

Yours faithfully, Lucas Augusto.

0 0
First Ankama intervention

Hi doru-doru#2715,

Can you share with us please the steps on how to reproduce your issue? You can also write in Brazilian Portuguese so nothing is lost in translation.

[Flatops]

See message in context
Reactions 3

Hi doru-doru#2715,

Can you share with us please the steps on how to reproduce your issue? You can also write in Brazilian Portuguese so nothing is lost in translation.

[Flatops]

Score : 29

Ok, eu criei o personagem, assinei os itens do bônus de iniciante nele e então comecei a fazer o tutorial bem rápido...
Quando eu passei para o segundo mapa, na luta contra o espantalho eu comecei a luta mas a internet travou um pouco e então eu ataquei o espantalho e só depois vi que estava mandando eu usar os Pontos de movimento.
quanto matei o espantalho a luta terminou, mas o aviso continuou lá (O aviso para usar os pontos de movimento) depois disso o personagem ficou preso sem poder avançar no tutorial, está preso até agora, tem alguns dias, eu gostaria de pegar o gorrobel (O chefe que guerra papatudo que vem no pacote)  para poder upar mais rápido mas ele ficou preso no personagem.

0 0

Hi doru-doru#2715,

Thank you for the details, we have shared them with the team.

[Flatops]

Respond to this thread