FR EN
FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Ankama authenticator

By Craftsman December 06, 2018, 21:43:45

I have have the opinion that ankama authenticator is a menace to dofus, but i rather have an awfull protection than none.

Yet when i attempt to add my account, at the end it askes for an authorisation code, so i go to my mail and retrieve it. When i switch back, the app restarts, and i can start the whole process over. How is that a “working” security. If it does not secure?

I tried 4 times, the app is apparently broken.

I would like to have something to activate when i am not playing, as to secure from medling thieves and socially awkward people who likes to smash onde gameplay

0 0
Reply
Reactions 2
Score : 1

Yo quiero que le den una solución a esos ladrones piratas informáticos que  la vez amenazan a la gente y ya me robaron algunos pjs y ankama no responde por nada y nisiquiera brinda una poca seguridad para sus jugadores que aparte de todo también gastamos dinero real en estas cuentas como para que ustedes tengan el descaro de dejar que  auno lo roben asi de facil me parece el colmo quiero ponerme en contacto con un moderador o con algien que me de una solucion por que esto puede ir para demanda por que todo el dinero que eh gastado para que ustedes permitan esto que auno lo roben asi tan descaradamente sabiendo que ustedes se lucran de nuestro dinero 

0 0
Reply
Score : 2378

Why doesn't authenticator work for Touch? We need it.

0 0
Reply
Respond to this thread