FR EN
FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Balancing: In the Home Stretch!

By [Ankama]DOFUS-Touch - ANKAMA - August 05, 2019, 16:30:00
AnkaTracker Announcements

The beta for the Osamodas class revamp and the balancing of a few other classes will soon close. Here's a look at what's happened this far and what's coming next.

SPANISH

First, we want to thank all of the players who've taken and will take the time to give us constructive feedback in the section devoted specifically to that in the official forums. That is, what is more, where you can find all the discussions and changes made throughout the beta, as well as our replies to some of your comments:

As you can see, we've tried to answer (either in the changes we made or our replies) as many people as possible, and we will continue to do so until the end of the beta. However, as we've said, unfortunately, it's not possible for us to answer all of your comments, as it takes a lot of time to do so and time is very short.

LAST HOME STRETCH

The last large patch will be made to the beta sometime around mid-August. We're counting on you to give us as much relevant feedback as possible between then and now! It's now or never.

Thank you gifts!

While we're on the subject, we've decided to give all players who provide constructive feedback in the proper section of the forum 200 goultines. The offer is valid until the beta closes, and the gifts will be sent during the month of September to the accounts that you used to post.Thank you for your commitment. See you soon!

Reply
First Ankama intervention

Replying to porcinolosabia

Hi porcinolosabia, 

We don't have a specific date to share at the moment as we are still in Beta.

[Flatops]

See message in context
Reactions 35
Score : 1

You should add a notice that explain how to optain a Rank. It would be easier for those items with conditions to know what to do to unlock there use

0 0
Reply
Score : 2

Estou ezperando essa atualização para ver como ficou nossos queridinhos hehehe.

0 0
Reply
Score : 3

Can we please have ingame profiles that we can put our own descriptions and things of that nature? That would be so cool.

0 0
Reply
Score : 10

E esperado para este momento.... Alfin podre darle el tiempo a mi osamodas . esperó con mucho HiPE para cuando salga en la vercion oficial e probado cada cambio en las razas y el del zobal no me término de convencer mucho todo lo demás esta perfecto

0 0
Reply

Se ve todo genial!
Hay algunos problemas con bots que se adueñan de los pozos, en algunos pozos te ganas a esperar agua y se ponen a decir groserías (supongo es gente aburrida).
No sé si estoy loco o me da la impresión que faltan misiones.

0 0
Reply

Cuando se implementarán ya estos cambios en el dofus touch oficial?

0 0
Reply

Hi porcinolosabia, 

We don't have a specific date to share at the moment as we are still in Beta.

[Flatops]

Score : 36

A mi me parece muy bien que hagan cambios en el juego ya que la monotonia del cada pj aburre ... esta bien que renueven cada cierto tiempo y asi no morir como otros juegos que simplemente dejaron de actualizarse. deberian hacerlo cada cierto tiempo con todos los pj del juego eh ir añadiendo mejoras o nuevos personajes . nuevas tematicas, hechizos y asi sucesivamente. ahora solo quisiera saber la fecha de la actualizacion . Gracias ankama

ahora sinceramente las personas que critican los cambios de elemento son bastantes weones ya que los pj llevan años con la mismo elemento y un cambio no afectara que el personaje este roto o no. llega a ser desagradable ver todo el server lleno de sacros o yopukas todo por que pegan mas o por que son tankes por pura moda. y como consejo muchas personas con multicuentas suben pjtas como enfermos con sabiduria deberian sacar esa posibilidad y subir cada pj con esfuerzo de cada uno y asi disfrutar cada gota de el. que el nivel 80 o 90 o 100 sea una satisfaccion ya que esta hecho con el cariño de cada uno y no por simplemente sabiduria.

1 0
Reply
Score : 33

I just tried out the new Osa in the beta version and I don't like it too much from what I can see sad. The first int spell you get is really weak, maybe make that stronger (it's only like 4-6 damage atm). The old Osa was fine as it was tbh. Please don't follow the footsteps of normal dofus and change everything about the game :'(

0 0
Reply
Score : 33

I have an idea that should make this game last much longer and cause less players to drop out... This idea is taken from another MMORPG (old school runescape). It is that before you release a new update, do a poll in-game and if at least75% players vote yes to update coming out then release it, if not, don't. This makes sure you don't release updates that upset a lot of players.

0 0
Reply

Hola Dofus todo esta muy bien, estas actualizaciones le dan vida a la aplicación. Soy un amante del Dofus lo he jugado como por 10 o 8 años en el pc y ahora que no tengo no me queda que esperar y jugar a la app en el cel, y me parece muy bueno el juego pero si replicará algo así como la del pc seria genial. Con las variantes, con los nuevos personajes, sería genial.

0 0
Reply
Score : 291

Revert Xelor's old Slow down, it's not this class was in need of a nerf and making it a water spell is making it even more useless. Dev's clearly smoking some good stuff in the office, having no idea what they're doing.

0 0
Reply
Score : 56

help ecaflip fire

0 0
Reply

seria bueno que algunos mods se fijaran en los koliseos y combates y mas cosas a modo de espectadores para que vean ls falencias estructurales de las razas al igual que los sets poco populares y pues en mi casa mirar como optimizar ciertas ramas de razas que casi no se usan por su poca utilidad, tambien buscar la forma de hacer las cosas mas parejas pues es algo muy aburridor hacer un koliseo y que te toque contra un team de multicuenta con xelor de retira, feca de retira.

0 0
Reply
Score : 3

Water Spells for Sram please!

0 0
Reply
Score : 6

Estoy ansioso por la actualización ya e probado los 3 pjs más reformados del DOFUS que son el Sadi el feca y el osa, y me a encantado cómo quedaron estos personajes espero que llegue pronto me muero de la emoción por jugar en DOFUS normal, gracias ankama por todo y sigan sorprendiendo a sus jugadores con cosas novedosas y mejores que pc algún día estarán ala par ambos parches biggrin
Attt: McD

0 0
Reply

Y entiendo el uso del hechizo de compost ,le quito compost a mis invocaciones pero en que ayuda ?

0 0
Reply
Score : 2

Saludos Ankama: desde mi punto de vista algo de mejora en gráficos no quedaría mal. para los usuarios. mejorar el menu (menu ala derecha) reducirlo (menu de hechizos) creo q despues q no estemos en combate para q queremos esa barra de hechizos. seria bueno que quedara como cuando lo reducimos en pc. que queda en la parte de ABAJO y mayor mapa de juego.por su atención prestada mil gracias

0 0
Reply

a mí me parece muy bien pero. Siento que están dejando atrás al yopuka y mi sacro sobre todo el sacro, últimamente casi todos los monstruos dan incurables eso hace que el sacro no dure más de 6 turnos como tanke. Dura más un feca y algúnas otras razas a mí parecer.

Y no entiendo el porqué si el sacro es un tanke, posicionador, berserker.

Pero ahora siento que solo es un poco de atrasazo para los demás. Y más en las dung f2 f3 para adelante el no sirve.

0 0
Reply
Score : 4

Thank you guys for your work. I play from the updated characters only for Ozamodas. He tested it in beta ... in pvp he is weak. almost any character kills his fattest Pet in one move. And given that native spells themselves kill pets ... and no need to kill.
And now, in turn. buff on action points. Previously, he was useful to pets and his team. Now he is useless to the team and outside class pets, kills his pets. All Pets used to do good damage .. now only the pet of your element does damage, and the rest are useless. Leap, treatment and buff - to make them you need to call Pet and kill .. double expenditure of action points and time.
Whip. He could inflict good damage 4 times at a long distance ... now he has lost damage and range. The whip will bring action points if there are still pets left ...
 Now, Osamodas can neither crush with petes nor inflict damage with spells.
What oza lost .. damage from pets, a class mini army chip, a buff for the team .. What gained .. a few distant spells .. the ability to recover.
What is worth fixing? I would replace the air with the earth. I would leave the whip as before. Buffs and pet control in the current form are useless. Call Limit is very doubtful. Can make a larger number? So far, oza is very weak.

0 0
Reply
Respond to this thread