FR EN
FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Black Friday Sale!

By [Ankama]DOFUS-Touch - ANKAMA - November 29, 2019, 09:00:00
AnkaTracker Announcements

This is not a joke, Black Friday is back with your favorite offers in the Shop!

SPANISH

Until Monday, December 2 Thursday, December 5 at 9:00 AM (Paris time), we're offering a 30% discount in the Classic Shop and a 20% discount for Prestige items!

Black Friday is the perfect time to go for your dream items and treasured services!

Hurry before it's too late!

Reply
First Ankama intervention

Replying to freedon

Hola

Si realizaste alguna compra y no has recibido los item, por favor ponte en contacto con soporte Ankama.

[Kazil] 

See message in context
Reactions 7
Score : 1

Amigos con quién tengo que hablar es que yo compré el bonus y me robaron las kamas y no se activo el bonus

0 0
Reply

Hola

Si realizaste alguna compra y no has recibido los item, por favor ponte en contacto con soporte Ankama.

[Kazil] 

Porque no se puede comprar con kamas el abono?

0 0
Reply
Score : 2

Porque cerraron la shop con kamas?

0 0
Reply
Score : 27

Hola buenas noches, quisiera saber a que se debe que no pueda comprar con gultinas en el mercadillo.

0 0
Reply

Hello everyone,

Last weekend, the in-game Shop experienced technical issues notably with purchases using kamas.

We will be hosting again the Black Friday sale after tomorrow's maintenance, and it will end on Thursday, December 5 at 9:00 AM (Paris time).

We apologize for the inconvenience this may have caused in your shopping.

Reply

Hola cómo siempre ankama recompensa donos gracias ankama ojalá que pongan set role y set objevivo para la venta en la shop y más descuentos jejeje feliz viaje aventureros

0 0
Reply
Respond to this thread