FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Enjoy Black Friday!

By [Ankama]DOFUS-Touch - ANKAMA - December 04, 2020, 10:45:00
AnkaTracker Announcements

Take advantage of incredible discounts at the in-game store – Black Friday has crossed the pond and landed with a splash in DOFUS Touch!

From now until 11:59 PM (Paris time) on Sunday, 6 December, Black Friday is back in DOFUS Touch with some amazing offers!

Prestige Store

• Get 40% off all services.

There's no discount on items from the current rotation, but many others are back with 40% off! Petsmounts, pets, ceremonial equipment, emotes, ornaments… There's something for everyone.

It's the perfect opportunity to customize your characters as far as your imagination can take you! Don't miss out!
First Ankama intervention

Hello everyone,

If you purchased a Dragoturkey from the Shop that cannot be equipped, kindly contact the Support team here so they can check your transaction. Thank you!

[Flatops]

See message in context
Reactions 16
Score : 2

muy bonito todo l que se viene en pandala, nawidad, descuentos y todo lo demas pero, cuando arreglan las gultinas para chile? o cuando abra una solucion para yo poder abonarme a traves de la shop?? acaso todos los chilenos se olvidaron de que nos dejaron sin shop? si es asi, ya no reclamare mas..

0 0
Score : 103

Hola elorly, tu respuesta esta aqui en este link. Al parecer la situacion que la comunidad Chilena tiene con goultinas es que se va a mantener asi por un largo plazo.... 

0 0
Score : 1

Hello everyone !

I would like to be sure about the royal dragoturkey. The shop say a bonus of 50% damage but the officiel website say 70% if you can confirm the right stats it would be nice !

0 0

Señores ankama compré está mañana un dragopavo reales y me sale bug porfavor les pido que si Leen esto me colaboren ya que es mi dinero el que se pierde gracias 

0 0

adslasfd | 2020-12-04 15:39:34Hola elorly, tu respuesta esta aqui en este link . Al parecer la situación que la comunidad Chilena tiene con goultinas es que se va a mantener asi por un largo plazo .... 

si estoy al tanto de los sucedido, he hecho mis propios reclamos con este tema desde el día 1, pero según ellos dicen que, harían una modificación con el asunto de la shop en Chile, no se que problemas hayan tenido con mi país, pero me he perdido de comprar bastantes packs buenos y bonitos, además de abonar mis pjs mensualmente.
0 0

y como comprar si soy de chile no hay una forma alternativa desde la pagina oficial? no puedo cambiar de pais con vpn por que dofus no abre o no funciona, y pdir que desde otro pais abran mi cuenta es peligroso y va encontra de las normas D: que hagooooo?????

0 0

necesito mas packs de pago directoooo T_T

0 0
Score : 17

Comprei dragoperu real e não consigo equipar

0 0
Score : 3

En lugar de hacer esto, podrían comenzar por arreglar la situación con los packs de goultinas en Chile

0 0
Score : 54

We want KARMELON petmount on SHOP!!!

0 -1
Score : 21

Put a discount for the doruflf about black friday so we can buy it

0 0
Score : -34

Buena yo compre un dragopavo real por 6000 gultinas y no puedo equiparlo ni meterlo al cercado ni nada cuando arreglan este bug ?

0 0
Score : 3

where is skullcrasher shield? :c

0 0
Score : 17

ankama's black friday = fake friday
always...

0 0

Hello everyone,

If you purchased a Dragoturkey from the Shop that cannot be equipped, kindly contact the Support team here so they can check your transaction. Thank you!

[Flatops]

Respond to this thread