FR EN
FR EN
Browse forums 
Ankama Trackers

Portuguese Community in Brutas server? "Comunidade Portuguesa no server Brutas?" PT tuga

By estrokimoker March 23, 2017, 14:26:44

Hello biggrin

I am an old player of Dofus and Wakfu. Now i decide to play Dofus Touch, because tablet is so much convenient for me right now.
The game is stilll on the first steps, so i understand that there is not so much information and groups.
I would like to know if there are portuguese players around that would like to play along. It would be nice to start a guild and make our community.
Wish to hear from any of you soon.
Nothing wrong with playing with other players, but is nice to speak the same language and use the same timezone.

Eu sou um antigo jogador de Dofus e Wakfu. Agora decidi jogar Dofus Touch, porque o tablet é muito mais conveniente.
O jogo ainda esta nos seus primeiros passos,  por isso é normal ainda nao haver muita informaçao e grupos.
Gostava de saber se ha por ai jogadores portugueses, que queiram jogar juntos. Seria interessante fazer uma guild e a nossa comunidade.
Espero receber algumas respostas.
Nada contra jogar com outros jogadores, mas é muito mais fixe falar a mesma lingua e estar no mesmo horario.

Greetings

0 0
Reply
Reactions 5
Score : 2

Manda Pm em yoptrox servidor brutas

0 0
Reply
Score : 3

;O

0 0
Reply